Fettisdagen.

Jag älskar verkligen att baka och laga mat. Att laga mat ligger absolut på min topp 5 lista av saker jag älskar att göra och bakning kommer strax där efter. Idag är det som ni vet fettisdagen och de firar vi genom att baka egna semlor, hur gott som helst! Jag har precis införskaffat en Kitchen Aid Classic och att inviga den just idag kändes väldigt passande. Jag har även införskaffat lite nya skärbrädor, kökshanddukar, en fin kanna och assietter. Trots snön som föll för någon dag sedan så känns det som vår i luften och jag känner att jag vill byta ut och förnya massor av saker hemma! Ni hittar allt fint och enormt mycket mer här.
 
I övrigt är vårt hem i totalt kaos just nu. Badrummet börjar visserligen bli klart och vi ser ljuset i tunneln men de här med att leva utan varmvatten och med vatten på enbart en av våra toaletter ... ingen höjdare! Ska iaf bli kul att visa er lite före och efter bilder sen. 
____________________________________________

Inlägget är publicerat i samarbete med Ellos.
 
Ellen:

bara så att du vet, dina inlägg kommer inte upp i Bloglovin' :( trodde först att du slutat uppdatera :O

Kommentera inlägget här: