Natural blonde.

Allt som är i linne skulle jag vilja påstå att jag älskar! De har varit väldigt inne ett bra tag nu men jag tröttnar banne mig aldrig. Något jag tröttnat lite på är att ha en mörk soffa nu när timmarna med dagsljus blir färre och färre.


Idag fick ett nytt tyg till vår Le Grand Air soffa flytta in och lite nya tavellister fick komma upp på väggen. Färgen på tyget är helt magisk! Jag ville inte att den skulle kännas gul så som de lätt blir med beiget utan mer greige och de blev mitt i prick! Färgen heter Natural Blonde och ni hittar både soffa och tyg hos Rum21 HÄR.

Anonym:

Jättefint! 👆🏼 Var har du hittat så långa tavellister? Är dom 180?

Svar: Nej dom är 150! Från Rusta 😘
Emily Slotte

Anonym:

Jättefint! 👆🏼 Var har du hittat så långa tavellister? Är dom 180?

Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så snyggt!

Kommentera inlägget här: