Presenter.

I helgen fyllde vår lilla (stora) kille 2 år! Hjälp vad tiden har gått fort .. Blake firades iaf stort med kalas i söndags med vänner och familj. De är så härligt att ha de utrymmet hemma att man utan problem kan bjuda in alla nära och kära.
 
Två av alla de saker som Blake fick var en ny säng från oss. Eller ny och ny, även denna är en gammal antik säng som jag fyndat. Den här är sanslöst mycket mer stabil, mysig och framför allt bredare för en rörlig lite krabat som B. Det som kvarstår med sängen är att måla den (någon liten har gillat att ha klistermärken på sängen kan man ana, haha) men jag har inte landat i färgvalen inne i Blakes rum så jag avvaktar något.
 
Den andra saken som ni ser på bilderna är Blakes nya överkast/täcke från svenska Sture & Folke. De är helt magiskt fint med en småblommig sida och den tvåfärgade sidan med små lappar. Perfekt present om ni frågar mig! Ni hittar de här.
 
I övrigt hägrade Babblarna och bilar i alla möjliga färger och former. Jösses alltså, skaparna bakom Babblarna måste gjort sig en förmögenhet på alla kring produkter.
Ulla härnberg:

Riktigt bra presenttips. Du ger tips på otroligt bra produkter som är otroligt fina! Men som sagt så finns det både snygga och fula presenter där ute. Det kan ävem vara svårt att hitta present ibland men det beror alldeles på vad man själv gillar och vilken personlighet man har.

Själv rekomenderar jag denna sajt
http://www.presentis.se/

Det finns lite allt möjligt där och jag har handlat där flera gånger. Ett tips för den som har svårt att hitta presenter! :)

Emma:

Vad är det för fantastiskt fin väggfärg? Grå eller Gråblå?

Anonym:

Hej! Vilket härligt hem. Vill du snälla dela med dig av den här färgkoden??? Tack

Kommentera inlägget här: