Havrefras

IMG_4609 IMG_4608 IMG_4613 IMG_4617 IMG_4615 IMG_4610 IMG_4616 IMG_4618I lördags bjöd Havrefras in till ett supermysigt frukostevent.

Natten mellan fredag - lördag var hemsk. Jag vet inte riktigt om jag ens sov? B åt i min mening KONSTANT och ville nästintill krypa innanför min hud med sin närhet. Jag vet inte om de kan ha varit nötkött & poatispurén han fick till middag som spökade?

I vilket fall som helst så var det till att gå upp tidigt och bege oss in till stan med min syster och kidsen. Havrefras hostade ett event i NIO rums lokaler och där blev det till att husera hela förmiddagen.

Malin (min härliga blogg-granne) och hennes barn var också där. Det blev massor av pyssel med kreativa Karin, frukost x 3 och mysigt snack.

Efteråt satte jag Engla på hennes första tunnelbanefärd all by her self. Hon var nervös men klarade de galant! Min stora tjej!
Kategori: Emily Slotte Taggar: Event, Fireball, NIO rum, Noise PR, Quaker, havrefras, hobbytimmen;
Kommentera inlägget här: