Baby Timberland

img_1700.jpeg

Jag kunde verkligen inte hålla mig. De är så galet söta så det helt enkelt inte gick!

I jul blir baby B (är de ens legitimt att kalla en 1+ för baby?) med Timberlands. Söta små Timberland och en mamma som är grön av avund. JAG VILL OCKSÅ HA! Men som alltid så känns de fel att lägga samma summa på sig själv men till barnen är det helt okej. Skumt de där.

Engla kommer också få skor i julkapp, jag ska visa er dem också!

img_1701.jpeg

Jag tog storlek 24 så Blake kan ha dem i vinter/vår när han börjat gå ordentlig. Nu stapplar han fram och tar ett par steg tills han inser att nähä, de här gick inte lika fort som på knä. Plötsligt kommer de väl lossna men jag är inte den som stressar. Sekunden då B går kommer de innebära att vi måste göra en rokad här hemma, pju.

img_1955-4.jpeg

Jag hoppas de här skorna kommer sitta bra på foten och vara lätta att gå i för B. Om inte annat så är dom fantastiskt snygga och kommer vara den ultimata åka-vagnen-skon. För sådana har man ju, de är sen gammalt.

____________________________________________________________________________

Skorna hittar du hos Lekmer här.
Kategori: Emily Slotte Taggar: Lekmer, Timberland, Timberland för barn, Woodenstory, barnkläder, lekmer.se;
Kommentera inlägget här: