Vecka 37

IMG_7210

27 days to go!

Oj oj, nu rullar det verkligen på. Idag går jag in i vecka 37 och det innebär ju 36 hela veckor. Det i sin tur innebär att i exakt samma vecka+dag på torsdag (36+2) så föddes Engla. Det känns otroligt overkligt!

Tänk att det ligger en liten bebis i min mage, helt färdig bakad men med en önskan om lite mer hull på kroppen innan leverans.

Jag känner mig egentligen inte alls trött på graviditeten och jag har inte heller någon stress inför att kanske gå över beräknat datum med ett par dagar (mer än så är dock inte tillåtet lilleman). Jag längtar enormt mycket men det är ju som känt en del som ska falla på plats innan baby B's ankomst.
Kategori: Emily Slotte Taggar: babyboy, gravid, gravidblogg, gravidvecka 37, pregnancy blog, pregnant, vecka 37;
Kommentera inlägget här: