Ohhio.

Skriv inläggstext 

 

Hela förra veckan var jag iväg på CIFF i Köpenhamn. Riktig kul och givande måste jag säga, vi går mot en lysande höst även om de inte finns en gnutta av mig som längtar tills dessa. Sol och värme är vad jag behöver nu! 

 
Hur som så möttes jag av världens finaste grej när jag kom hem, den här underbara chunky filten från Ohhio! Den är verkligen helt oslagbart mjuk och värmande, för att inte tala om snygg! Den får en att tycka kylan är en gnutta mysig iaf! Ni hittar den här.
Johanna:

Verkligen den finaste filten jag sett!!! så snygg

Karin:

Hittade din blogg idag😄Sååå härlig
Fantastiskt vackert hem du har,,vad heter den vackra väggfärgen?, nordsjö?

Nilla Tankebubblor:

Vilken fin pläd och fin soffa! Ha det bra.
Finns din blogg på Bloglovin'?

Svar: Nu har jah fixat det :)
Emily Slotte

Michelle:

Hej, var kommer soffan ifrån:)?

Svar: Från Rum 21 😘
Emily Slotte

Elin:

Fint, varifrån kommer korgen med lock som är till vänster om soffan i översta bilden? ♡

Svar: De finns på tex Room! De är från Afro Art 👌🏻😘
Emily Slotte

Sofie:

Fint! Mysig pläden ser ut!

Mimmi:

Hej, jag är på jakt efter soffbord - var inne på Pinterest och såg din bild, superfina bord i lagom storlek ! Vart kommer dem ifrån?

Svar: De kommer från Ellos 😘
Emily Slotte

Isabell:

Hittade precis till din Instagram samt blogg 😍 Undrar hur långt höjden mellan tavellistern är? Samt vilken takhöjd ni har 😊 Skulle bli så tacksam för svar.

Isabell:

Hittade precis till din Instagram samt blogg 😍 Undrar hur långt höjden mellan tavellistern är? Samt vilken takhöjd ni har 😊 Skulle bli så tacksam för svar.

Isabell:

Hittade precis till din Instagram samt blogg 😍 Undrar hur långt höjden mellan tavellistern är? Samt vilken takhöjd ni har 😊 Skulle bli så tacksam för svar.

Kommentera inlägget här: