15% hos Printler.

 
De här med att få upp saker på väggarna är egentligen inte min starka sida. Iaf inte att få upp saker som sen blir kvar på samma ställe. Jag spikar, sätter upp, spikar om och sätter om konstant. De genererar såklart ett par extra hål i väggen men tacka vet jag spackel!
 
Igår fick jag upp några tavlor på kortsidan om soffan. De känns mer ombonat runt soffan nu, även om jag vet att jag snart kommer vilja ha de avskalat igen. 
 
De är så kul med webbsidor som printler.com där man kan välja och vraka bland underbar fotokonst! Jag hade verkligen svårigheter att välja bland alla fina bilder! Dessa är de nyaste tilskottet på vår väggar. Just nu får du 15% hos Printler med koden emsloo15 (gäller tom söndag förmiddag 19/2). Happy shopping. Klicka dig in här.
Kajsa:

Hej! Vad fint det är hemma hos dig! Tänkte bara fråga vart dina bord är ifrån?:) har letat efter sånna länge dem var verkligen super fina, tack för svar! Kram :D

Kommentera inlägget här: