Weekend.

I fredags hade vi en superhärlig middag med Anna och Johan. Vi åt smarrig takeaway, killarna badade i badtunnan och tiden bara sprang iväg - som alltid med dem!

I lördags körde vi Christian till Arlanda då han åkte till Portugal med jobbet. På kvällen hade Engla en kompis som sov över och jag somnade som en sten med Blake vid åtta. Så himla tråkig! Ett glas vin och sen var jag verkligen redo för sängen.

Hur som helst så har jag hunnit plocka lite inne på kontoret och få upp en hylla, måla ett skåp och lite annat smått. Så skönt att verkligen börja få ordning och reda där inne!

Finisar - glöm inte gilla inlägget om ni gillar!

Emely:

Låter som en trevlig helg! Och ganska produktiv också trots att du somnade redan klockan åtta ;)

Veronica Wallgren:

Tipitältet är ju helt underbart!

Hedvig:

Älskar stolarna!

"gudinnan":

och jag blir kär i väggfärgen :) så himla snyggt!

Johanna:

ÄLSKAR färgen!
Vad är det för någon, färgkod?
Ska måla om i princip hela vårt nya hus som vi flyttar till om en månad (CANT wait för övrigt) och denna hade varit klockren hos oss!
Tack för fin blogg!

Svar: Åh vad roligt!! Ja den är såå fin! Deep Paris heter den från Nordsjö 😍
Emily Slotte

erikasblogg.se:

Wow vilka fina bilder och vilken inspiration jag fick nu! Tack :)

Kommentera inlägget här: