Barnböcker.

Den här lilla pojken fick va hemma från förskolan idag. Vi har tagit de lugnt, myst i mjukiskläder och läst böcker. Blake ÄLSKAR sina böcker. Kanin böckerna, böckerna om Max och Alfon Åberg är storfavoriter här hemma och B kan "läsa" dem om och om igen!

Har ni bra tips på barnböcker för en snart tvååring så hit me! Behöver tips på både kommande födelsedagspresenter och julklappar (ja du läste rätt .... Hjälp!)

Lisa:

❤️ Älsklingen

Anonym:

Ingrid böckerna,Ellen böckerna,Totte och Emma,Nicke nyfiken,Castor,Bu och bä😋 Är det en beige numero 74 kudde man kan skymta där bak? Varifrån?😍 Och supersöt liten bokmal❤️

Svar: Tusen tack för bra tips! Ja de är det! Köpt hos thejappyhill 👌🏻😘
Emily Slotte

Anonym:

Pino böckerna är populära på min avdelning där de är i samma ålder som B

Anonym:

"Vem"-böckerna av Stina Wirsén👌🏻

Zyllah:

Wow, Max böckerna. De kommer jag väl ihåg efter alla år. Max och lampan tror jag min favorit hette eller något liknande. <3

Malin:

Hej! Är på G att måla om en barnstäng som har "stål/plåt" stomme. Ser ut som Blakes säng är ommålad plåtstomme..? Vad använde du för färg och behövde du rugga upp ytan först? Tacksam för tips! Kram och trevlig helg

Svar: Blakes säng är i trä .. Hm du får nog fråga i en färgaffär tror jag. Lycka till 😘
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: