Vardagsrum.

Imorse "hjälpt" Blake mig att sätta upp tavlorna på väggen igen efter att jag målat. Jag har egentligen köpt långa tavellister som ska upp på väggen men ikväll ska jag ha tjejmiddag och har inte riktigt hunnit fixa med de. Men visst är väggfärgen fin? Jag älskar att den är mer ombonande än den gamla ljusgrå. Dock så är de ett lager kvar att måla men attans så de tar emot, haha. 


Igår kom ett paket med en ny kudde och en pläd från Himla. Jag är ett riktigt fan av deras klassiska linnekuddar som bott i soffan sen vi flyttade in men nu va de dags för lite nytt. Jag tog Himlas hannelin filt och kudde i barkbrunt. Riktigt oväntad färg men jag gillar den! Skulle behöva komplettera med något mer gröngrönt för att få fram de gröna i dem tror jag dock. Du hittar filt här, hannelin kudden här och den ljusgrå kudden här. För er som undrat om våra soffbord så finns dom här mattan här.

Natalie :

Fint var är tavlan med kvinnan på ifrån??? 😍😍👌🏻👌🏻👌🏻

Svar: Tack! Från Mokkasin 👌🏻
Emily Slotte

Josefine Svärd:

Alltså åh så snyggt..!

Elleonore :

Vilken fin väggfärg du målat med. Vad heter den grå kulören? :)

Anonym:

Var kommer väggfärgen från? Kod? Supersnyggt 👏🏼

Kommentera inlägget här: