Prepping for Christmas.

Engla har haft höstlov hela veckan som var och befunnit sig hos morfar på Gotland. Igår kom hon äntligen hem igen och idag tar vi igen massor av mys här hemma varvat med fix! Jag har målat klart vardagsrummet/köket (som ni kanske ser på bilden är de mörkare och i en greige färg jag kommer skriva mer om), målat en trappa och Engla har preppat inför julen med att klä den här fina mässings kransen med gröna blad. Hur fint blev de inte? Kransen finns hos Cooee, helt perfekt att ändra efter säsong.

Jag måste också tips om världens finaste byxdress som Engla har på sig. How to kiss a frog har SÅ mycket fina plagg till större barn. De är ett nytt favorit märke för E.

Hoppas ni njutit av helgen och är beredda på snön som verkar trilla lite här och var i landet. Vi kommer fortsätta i jul-andan ikväll med gäster och glöggmys!

Karin:

Er farvekoden her Deep Paris eller 1502-Y ? Kender du NCS farvekoden på Deep Paris?

Anonym:

Du har det finaste hemmet jag någonsin sett 😍 Snälla kan du berätta mer om färgen i vardagsrummet/köket? Vi ska precis måla om och jag letar efter den perfekta greiga färgen och du ser ut att ha hittat den ☺️

Kommentera inlägget här: