New in.

I år kommer vi för första gången fira jul hemma hos oss. Vi firar alltid med min familj hemma hos mina försäldrar annars men i år tyckte Christian att de var dags att fira med hans familj, vilket jag såklart håller med om och förstår. Vi har bestämt att vi ska vara hemma hos oss och att de som vill får komma. Just nu håller jag på att planera allt från dukning till pynt och julklappar. Jösses, de är ju bara drygt 5 veckor kvar!
 
Nya tallrikar att komplettera de vi redan hade var ett måste för att kunna bjuda många på middag. Jag beställde hem de här superfina från Ellos och märket Bloomingville tillsammans med massor av annat fint som jag ska visa er längre fram. Jag tänker mig en vit och grön jul med inslag av mässing, klassiskt enkelt men ändå modernt. En gran är ett måste och det kommer faktiskt bli våran första riktiga gran! Jag riktigt längtar efter att få klä den, dricka glögg och slå in paket. Hur ser era jultraditioner ut?
elin stridh:

fint porslin :D

Annika:

Så fint kök ni har :) Era handtag liknar dem jag precis fått hem från Vedum, har du också köpt dem därifrån eller från någon annan butik? Skulle vilja jämföra lite :)

Svar: Vår är från specialbeslag.se!
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: