Morning.

Imorse drog jag upp rullgardinen och insåg att de numera är ett snölandskap utanför våra fönster. Över åkrarna är det vitt, vitt och snön faller fortfarande, så vackert! Kanske är de lite extra fint och mysigt när jag vet att jag inte behöver sätta en fot utanför dörren idag. Tisdagar jobbar jag alltid hemifrån och idag är de extra härligt.

Vad roligt att ni blivit fler som hittat till mig blogg förresten! Hej hej! Jag uppskattar så mycket alla era likes och kommentarer. Skriv gärna en rad eller två om de är någonting speciellt du vill läsa mer om här inne!

Lillemmish:

God morgon :)

Marie:

Så fina bilder! Trendenser länkade till din blogg i förra veckan, kanske därför fler hittat hit 😜

Svar: Ja de tror jag med! Väldigt roligt 😍
Emily Slotte

Carolin:

vilka mysiga bilder :D

Anonym:

Vad fint

Åshild:

Hei! Er blomsterpotten malt grå? Hvilken maling har du i så fall brukt? Så fint! Klem

Svar: jag tog färg som blivit över när vi nålat om något rum bara :)
Emily Slotte

Annie:

Hur gammal var du när du fick Engla? Var det planerat? Vill du ha fler barn? Toppen bra blogg!

Svar: Hej! Tusen tack! Jag hade precis fyllt 18 när hon föddes. De va inte alls planerat men har gått fantastiskt bra och hon är den mest underbara tjejen ❤️ Ja jag vill mer än gärna ha fler barn om vi kan.
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: