To baby B.

Ni vet hur svag jag är för jordnära färger och speciellt grått, eller hur? Redan när B låg i min mage och vi visste att vi väntade en pojke så var bebis inköpen i gråskala.

I förra veckan kom en efterlängtad beställning från Little Hedonist och Donsje. Tok söta små mockasiner, "Pina shoes", med snörning i mjukt läder. Sulan är i gummi vilket gör dem perfekta att stappla runt i på svala trägolv men även utomhus. En liten mus-väska fick också halka med då den var så rackarns söt!

Från Little Hedonist beställde jag ett mjukis set med sweatshirt och sweatpants i en grå/brun färg. Väldigt fin färg och ihop med mockasinerna kommer de vara sötaste outfiten!
Kategori: Allmänt Taggar: Donsje, Little Hedonist, Nofred, barnkläder, kids;
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så sött

Linda:

Åh, så himla sött!! :) Grått är flott!

Kommentera inlägget här: