Före & efter - Blakes rum.

Blakes och Englas rum har varit prioritet ett sen vi flyttade in. I fredags hade jag Ida och Anna här som målade som tokar i Englas rum med mig. De blev riktigt fint och jag ska visa er när jag fått lite ordning på möblerna där inne.

Här över ser ni Blakes rum innan jag började måla och innan golvet slipats och lackats. Nu har jag målat rummet i en fantastiskt fin nyans från Nordsjös nya Easy2Clean sortiment. Den var helt sjukt mjuk att måla med och torkade rackarns fort. Easy2clean är perfekt i tex barnrum eller i hallen då den är sjukt lätt att torka av och lite spill och kladd spelar ingen roll.

Färgen i taket är 1000N och den blågrå nyansen heter Glowing Paris.
Jag bara tok älskar kombinationen av de ljusa golvet, de grå taket och de blå/grå väggarna. Nu återstår bara att måla dörren en sväng till och sen möblera. Tänk när B ska sova här uppe, så mysigt!

Nu ska jag vänta in Anna, Hollie och Ida som ska komma hit och hjälpa mig lite idag. Så underbart att ha dessa fantastiska människorna nära nu!
Kategori: Allmänt Taggar: East, Easy2clean, Glowing Paris Nordsjö, nordsjö;
PYSSELPROGRAM:

va underbart! hur kreativt som helst!

Anonym:

Hej Emily o familjen. Grattis grattis hoppas ni ska trivas i huset o på den nya adressen. Kramis Nina o Lasse

Anna:

Blev ju superfint. Härlig kulör :)

ensekundtusentankar.blogg.se:

Jättefint! Fina färger..

Malin:

Vad heter den blågrå färgen? Jättefint!

Hanna:

Gud vad fint det blev, färgerna är helt underbara!

Madeleines.se:

Men sluta vad fint! Underbar färg på väggen, så lugn!

Veronica Wallgren:

Åh gud vad fint det blev!

JUNITJEJ:

Så fint det blev!

Anonym:

Vart är den fina mattan ifrån?

Anonym:

Vart är den fina mattan ifrån?

Kommentera inlägget här: