Garbo & Friends Fauna.

Imorse bäddade jag om i Blakes lilla säng med hans nya lakan från Garbo & Friends nya kollektion "Fauna". Mönstret är verkligen helt magiskt fint och detaljrikt med allt från blommor till ekorrar! Jag kunde inte bestämma mig så det fick bli ett likadant bäddset till Englas säng. Jag gillar mönster och färger som unisex som detta.

Hoppas ni alla har en ljuvlig fredag! Vi ska ut och njuta av solen nu en stund innan det blir storstädning.
Kategori: Allmänt Taggar: Fauna, Garbo & Friends, Wiho design, barnrum, bäddset;
Jessies Vardag - träning, stil, mammaliv -:

Så vackert! *-*

Anonym:

Vad har ni för golv? ☺

Anonym:

Vad har ni för golv? ☺

Svar: Vi har orginal plankgolv i huset!
Emily Slotte

Jossan:

Åh, så otroligt fint ni har det!! :)

Anonym:

Så fint:-)hvor kommer den fine plakaten fra?mvh Lina

Anonym:

Jätte mysigt rum, älskar den gråa elefanten!! Vart kommer den ifrån? Mvh Josefina

Svar: Den kommer från Done by Deer 😘
Emily Slotte

Anonym:

Tack snälla för svaret :) hittar den dock ej alls på nätet, tillhör den kanske deras tidigare sortiment? Finns det något artikel nummer man kan söka på?

Svar: Åh inget jag har. Men den ska finnas där! 😍
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: