Englas place.

Englas rum är de rum som jag tycker är svårast just nu. Engla fyller 11 år snart och hon är i en mellanålder där hon fortfarande vill vara ett barn i vissa lägen medans hon i andra minsann är stor. Känner någon igen det?
 
När de kom till väggfärg så var Engla snabb med att säga att hon ville ha en beige färg, INTE grått. Haha! Sagt och gjort. Englas väggfärg är från Nordsjös Easy2Clean sortiment och är ultimat i barnrum då de är superenkel att torka bort fläckar från. Den är även matt och rackarns enkel att måla med. Jag tänkte att de kunde vara kul att göra något "nytt" och körde samma typ av färg men i en annan kulör till lister, foder och dörr. Vad tycker ni? Jag är faktiskt eiktigt nöjd! Väggfärgen har NSC S 2003-Y42R och färgen jag använde till lister osv har NSC S 5005-Y50R.
 
När de kommer till inredning så är vi inte alls klara. De ska till någon form av byrå och skrivbord i den delen som ni inte ser på bild. Mattan passade väldigt fint men jag tror de kommer behövas något mer. Btw så har Ellos 40% på valfri vara just nu (inkl varumärken!!). Både Englas matta, sängkappa och pall/sängbord kommer därifrån. Använd koden: 335474 och klicka här så kommer du direkt till mattan.
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fint

Louise:

Åh vad fint!

Linda:

Så otroligt fint!! :)

Ida:

Åhh!! Tänk om jag oxå kunnat ha det så fint... Men med hund och katter överallt så är det typ fint i en dag ;)

JUNITJEJ:

Kanonfint!

Anonym:

Vart är sängkläderna ifrån 😍

Svar: De kommer från Garbo & Friends 😍
Emily Slotte

Anonym:

Vart är sängkläderna ifrån 😍

Carola:

Var är gardinerna ifrån?

Anonym:

Var är gardinerna ifrån?

Svar: Från Jotex 👌🏻
Emily Slotte

Philip:

Jag har också en fråga om gardinerna - jag gillade den lite rynkiga, slappa linnekänslan! Är det en metervara eller en färdig gardin? Vad heter den modellen och färgen? Mycket fint hem!

Svar: De är en färdig gardin! Den heter "Hedda" och finns på Jotex, vi körde grå 😍👌🏻
Emily Slotte

skogspromenadenelva.blogg.se:

Åh helt underbart fint! 😍 vad heter färgen på dörren? Den blev jag förälskad i 😊

Natalie :

Hej har också en fråga angående gardinerna. Är det knytbandsgardiner? vet ej om det är rätt jag hittat på jotex hemsida ?

Med vänlig hälsning,

Svar: Ja precis! De är knytband 👌🏻
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: