JA!

Efter två barnfria dagar i Köpenham med allt från tivoli, take away öl och shopping så fick ja frågan som jag aldrig trodde skulle komma! Under en båttur föll C ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom.

Jösses! Svaret var givetvis JA! Mer om de senare, nu ska vi njuta de sista timmarna innan vi åker hem igen - med ring på fingret!

Hemma Hos Felicia:

men åååh grattis till er!! :D

Katri:

Såå härligt stort grattis!! Själv fick jag samma fråga några dagar sedan. Känns så underligt att bära the ring på fingret <3

Karolina:

Grattis :D

Villa Grön:

Stort grattis!

Fru Blomma:

Stort grattis!

FrökenTV, bloggen om tv och film:

YAY :D vad kul!

Mathilda :

Grattis!

Anonym:

Stort grattis! ❤️ / Adore Us Babies

Anonym:

Stort grattis! ❤️ / Adore Us Babies

skottish.blogg.se:

Supergrattis! Så glad att jag hittade din blogg, jättefina bilder!! 😍

Grethe Hagen:

Grattis 🎉 😃😃😃 Hos oss var det JEG som fria til gubben 😃😃😃

Kommentera inlägget här: