Gullmarsstrand.

Igår morse tog jag och Anna bilen ner till Fiskebäckskil för att spendera ett dygn på Gullmarsstrand spa. Som vi längtat! Att få spendera ett dygn iväg från hemmet, barnfri och med en fin vän är sådan lyx!


Gullmarsstrand var precis så där härligt som jag föreställde mig. De ligger idylliskt precis vid havskanten i Fiskebäckskil, precis nedanför en hylla av fantastiskt vackra hus. Vi fick ett rum som låg galet fint med en egen liten bryga utanför! Vi drack champagne, njöt av solen och badade i härligaste poolen under eftermiddagen.

På kvällen åt vi trerätters middag, drack ytterligare bubbel och skrattade så vi vek oss dubbla. Ett underbart dygn jag snart vill återuppleva!

Jag kan verkligen rekommendera Gullmarsstrand för er som vill komma iväg som par, med vänner eller familj. Kika in HÄR om du är sugen!

Tack Anna för ljuvliga bilder!

josephine Asplund:

Ha en underbar kväll och super fin blogg du har, kram<3

Janemarina:

Vilka underbara bilder!! Vad använder du för kamera?? :D

Svar: Tack! 😍 Jag har en Canon 700d med 50mm objektiv.
Emily Slotte

FrökenTV, bloggen om tv och film:

wow ser underbart ut

Kommentera inlägget här: