Redan förskola?

1 år och 9 månader har jag varit hemma. De låter som en hel evighet när jag tänker på det men tiden har verkligen swishat förbi! Förra måndagen började jag jobba igen och Christian tog vid med en månads föräldraledigt.

Jag har älskat att vara föräldraledig men att börja jobba var verkligen på tiden! Jag har sadlat om i arbetslivet och börjat jobba som agent på Little miss friday brand agency. Så galet roligt och min andra vecka spenderades nere på barnmässan Ciff i Köpenhamn.

Imorgon är det dags för nästa milstolpe, Blake börjar på förskolan! Jösses! De är med skräckblandad förtjusning vi går in i den här nya fasen. De känns verkligen som de är på tiden för B men är man någonsin helt redo och förberedd som förälder?

Julia:

Ugh. Jag är INTE redo för förskolestart. Tror dock S kommer älska det, vilket gör det aningens lättare. Men ja... Buhu

Svar: Ja jag tror kidsen kommer ÄLSKA de! B behöver den stimulansen, att träffa och leka med andra barn och aktiveras på ett annat sett. Han börjar bli så stor!
Emily Slotte

Mia :

Levi började idag och de var med blandade känslor 💔 hoppas Blake kommer trivas. Kram

Inspirationforpojkar :

Åh attans att jag missade dig. Jag var ju på CIFF. Var du där alla dagar? Så roligt med karriärbyte

Inspirationforpojkar :

Åh attans att jag missade dig. Jag var ju på CIFF. Var du där alla dagar? Så roligt med karriärbyte

Svar: Åh men tråkigt! Ja vi va där alla dagar! Väldigt roligt :)
Emily Slotte

Lisa:

Vilken fin pall. Vartifrån är den?
Helt magiskt ljuvlig ju.
Må gott, Lisa

Kommentera inlägget här: