Le lamp.

I vårt kök/vardagsrum är de ca 6 m i takhöjd, jag älskar verkligen rymden de ger till rummet! Dock så ställer de till vissa problem då de kom till val av taklampa.

Jag har varit inne på att göra någon variant med enbart lampsladdar och glödlampor men ändrade mig tvärt efter att ha läst Elle decoration i sommar. I ett hemma-hos-reportage hade paret gjort en egen lampa inspirerad av Mark Eden Schooleys Koushi lamp och jösses så fint de blev! I helgen gjorde jag klart min egna variant i ett större format. Vad tycks?

Och hörni ni, glöm inte att trycka på "gilla" nedan om ni gillar inlägget.

Anonym:

Så fint o smart gjort! Tanken har slagit mig flera ggr också :-)

Sandra:

Skulle älska om du skrev en beskrivning, velat göra en länge men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga 🙊

Svar: Ja men absolut! De kommer :)
Emily Slotte

Ida Andersson:

Vilken fin blogg du har!!

Grethe Hagen:

En skikkelig sneisen fin lampe du har lagd!!😃😃😃

Tessan:

Åh precis vad jag har gått och tänkt på också! Så snygg den blev! Avis och nyfiken hur du gjorde ;)

Sandra :

Åh vad jag ser framemot det 😊👏🏻

Kommentera inlägget här: