Kitchen details.

Äntligen är vabbveckan slut och helgen är här! Imorse när jag släppte ut vår hund på tomten så sjöng fåglarna och de töade, jag fick riktiga vårkänslor! Vi får verkligen hålla tummarna att våren kommer tidigt i år och att solen kommer titta fram ovanligt mycket!


På vår köksbänk just nu står de absolut mesta. Allt från kryddor, skräbrädor och skålar med frukt och citrus trängs. Ibland gillar jag att ha helt fria ytor och ibland plockar jag fram alla finheter och vill ha saker överallt, känner ni igen er? Just nu ser jag fram emot vår badrumsrenovering och byte av fönsterkarmen runt fönstret i köket, som ni kanske ser så har de gamla blivit fuktskadat.

My ♡ Larsson:

Vad kul att jag hittat hit, jag är en ny följare av din blogg nu! Jag verkligen njuter av dina vackra bilder. Älskar färgerna i din inredning och känslan du fångar i dina foton.
Ha en skön fredag och trevlig helg :)

Anna Nilsson:

Otroligt vackra bilder! *_*

Anna Nilsson:

Otroligt vackra bilder! *_*

kerstin ehrenholm:

jag älskar fönstret vid diskhon

JUNITJEJ:

Så fina detaljer!

Anonym:

Så fina bilder! Va har du för kulör på väggen?

Hanna Karlsson:

Älskar den grå färgen köksluckorna!

Amanda Jona [SPONTAN]:

Men alltså ÅH så fint! Drömköket ju!

ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag tycker att det ser alldeles oerhört vackert ut :D Jag är helt avundsjuk!

Elaine Lilje:

Grymt snyggt kök, verkligen!! och Ernst..! Åh älskar Ernst prylar!!

Mirre:

Ser jättefint ut =D

Jasmine:

Så himla fint! Tack för att du delar med dig och inspirerar. :)
Kram

Mikaela:

Vilka underbara bilder :)

PLAINDAYS:

Jättefina bilder ♥

Felicia :

ÅH vilket underbart kök! Jag älskar att det är gråa skåp och de passar perfekt med bänkskivan! Vart kommer den lilla skålen med "pluppar" på ifrån? Den som står bredvid glasflaskorna.

Kram, Felicia

Svar: Tack snälla 🙏🏻 den kommer från Matteus!
Emily Slotte

Fannyadelina:

Ojj sånt underbart kök du ser ut att ha! :)

Anna:

Åh vilken fin blogg du har! Älskar dina bilder!

Linnéa:

Så himla fint, wow!!

Christine Cambring:

Så fin blogg! Glad att jag hittade hit😉

Lillan:

Vackert kök! :)

Rockahappy:

Vilket fint kök du har! Fina bilder :-)

Veronika:

Snyggt och mycket stilrent!

Sofie:

Så vackra foton!

Marianne Bauge:

Hei:) For en inspirerende blogg du har!
Jeg lurer også på hvor du har fått tak i den fine keramikkskålen på kjøkkenbenken. Skulle også gjerne vist hvilken farge du har på kjøkken og stue.
På forhånd takk:)
Mvh Marianne

Svar: tusen tack! Skålen kommer från märket Mateus. Färgen är 4500N 👌🏻
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: