Le office!

I helgen färdigställs äntligen vårt hemmakontor, jösses så skönt! I veckan har jag målat och målat, både väggar och möbel. Hyllan som ni ser på bilderna är målad i samma färg som väggarna och de blev SÅ fint! Idag slängde jag ihop ett skrivbord med lite spillplank jag hittade i ett skjul på tomten och tog ner dagbädden från vårt loft. Tanken är att göra en myshörna med den nya madrassen från Ellos på dagbädden. Hur fin är den inte? Den sälja enbart i deras butik i Mall of Scandinavia som jag besökte i torsdags. Hett tips till er som har vägarna förbi!

Jag ska visa er mer ordentliga bilder när allt är iordning och färdigt men så länge får ni nöja er med lite sneakpeaks!

Malin:

Jättefint, var är bokhyllan ifrån?

Svar: De är tre Billys hyllor från Ikea som jag målat in!
Emily Slotte

Vad är det för vacker färgkod? Vill måla exakt likadant!:

Vilken färgkoden är det? Vill måla om i samma färg!

Svar: Den heter Deep Paris från Nordsjö 😍
Emily Slotte

sanna:

Vilken fin färg det var på madrassen :) Kan du länka den`?

Svar: den verkar va tillfälligt slut men ja gör de så fort den kommer in igen :)
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: