Baby B's place.

Jag får mängder av frågor kring de här med färgkoder och hur man ska tänka när man färgsätter sitt hem. Jag är allt annat än exper i ämnet men om jag räknar antal timmar jag spenderat med en pensel i handen så borde jag iaf ha ett litet hum.

I Blakes rum har vi valt färgen Glowing Paris från Nordsjö Färg. De är en grå/blå färg och typen vi valt heter Easy2Clean just eftersom de är i ett barnrum. Färgen är matt och superlätt att torka bort diverse fläckar från. I taket tog vi 1000N, en ljusgrå färg. Detta för att kontrasten inte skulle blir för hård mot de blå väggarna.

De är kul att faktiskt ha en färg och inte alltid luta sig tillbaka på grått och beiget. Färgen är otroligt fin och passar helt perfekt i ett barnrum!

Villa Grön:

Väldigt mysigt rum! Ser väldigt stort ut, härligt.

Sandra:

Så galet galet fint! Hur har ni behandlat golven? 😍👏🏻

Svar: Tack 😘 Vi har slipat och vitaliserat dem!
Emily Slotte

Sandra:

Tusen tack för svar. En sista fråga, vet du vilken vitlasyr ni använt? Vilket märke? 🙊😍

Svar: Åh ja vet inte .. Vi anlitade en firma! 😘
Emily Slotte

Fanny:

Gud vad mysigt! Har ni lagt om nytt golv, vad kostar det på ett ungefär? Vill lägga nytt golv i vardagsrummet om vi köper huset vi bor i nu. :)

Elise:

Det är så oerhört fint, alltså! <3

Jasmine:

Ett så väldigt vackert barnrum. Tack för att du delar med dig och inspirerar!
Kram

Mathilda:

guuuud:-)

Emma:

Så fint du har de! Imponerade hur du har fått ihop hans rum så bra 😍

Fanny:

Vilket vackert rum!

JUNITJEJ:

Vilket fint barnrum!

Sitem:

Gud så fint , mysigt 😍Verkligen bra idée till min 2 åriga sons rum💕💕💕

Sitem:

Gud så fint , mysigt 😍Verkligen bra idée till min 2 åriga sons rum💕💕💕

ddianasliv.blogg.se:

Åh vilket vackert rum!

Jenniey Love:

otroligt mysigt barnrum. kramiz<3

Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså åh så fint!

carina:

Så himla fint barnrum.. bra kombo med färger. Det har du gjort bra.

ha en fin måndag!

FrökenTV, bloggen om tv och film:

oh så fint

Angelica:

Åh vilket mysigt rum du har inrett!

Hanna Karlsson:

Så fint det ser ut!

Ellie:

Wow, vilket drömrum! Helt otroligt fint! Och att du lyckats få allt att gå ton i ton så, det tycker jag är det svåraste med tanke på alla färgglada leksaker som min pojke har. Och så har jag ju fått presenter och arvegods i alla möjliga tokiga färger som förväntas stå framme också ha, ha. Otroligt vackert inrett! Kram!

radhuslivet.se:

Åhh så himla fint 😍

Ida:

Underbart :) Så fin färg!

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Otroligt fint :)

Cassandra Westh:

Gud vad mysigt det där ser ut! Älskar verkligen stilen och hur det är inrett!

Tintin:

verkligen ett jättefint barnrum. Vi köpte nytt hus för någon månad sedan och är nu igång med att ta tag i barnens rum. Det är inte så lätt minsann, men roligt =) Mina barn är 5 och 3 och i november kommer en liten grabb till :D

beccalundin.blogg.se:

Jättefint. 😍

Liindiita:

så vackert

Jenny :

Supermysigt rum!

tyra:

åh så mysigt!!

Carro:

så fint!

Ellen:

Men åh så fint och fina bilder!!!

Patricia:

Så fint rum :)

ida:

gud vilket underbart rum!! älskar stilen

Eva Virkar - handgjorda barnvagnstillbehör :

Wow - vilket fantastiskt kombinerat rum. Älskar!

Sarah:

myssiga bilder

Sarah:

myssiga bilder

Rockahappy:

Vilket mysigt rum! Det ser genomtänkt ut :-)

Sara:

Jag är så glad att jag hittat till din blogg. Jag tycker såååå mycket om den!! //Sara

Kommentera inlägget här: