Weekend.

En härlig sak med hösten är gosiga tröjor, alla mysigs middagar med tända ljus, någon god gryta och rödvin. De är sådana sak jag verkligen kan längta till under sommarhalvåret. Någonting som jag njuter lite extra av i år är våran öppna spis, de måste vara bland de mysigaste som finns och vi tänder den alltid direkt när vi går upp på morgonen.

I helgen hade vi över ett gäng kompisar på pulledpork middag. De är verkligen lyx att få ha över vänner och bjuda på mat och vin och sedan gå ut i badtunnan för att sen somna gott. Badtunnan har den inverkan, jag blir helt nockad om jag sitter för länge.

Förresten, har ni sett den ursnygga karaffen jag nyss införskaffat? Verkligen budget tips och ni hittar den här.

ISA:

men så fin helg <3

Linda:

Hej! Du har det så himla fint. Jag ska beställa den vit/gråa zagora mattan du har. Men, hur är den i färgen? cremevit eller helt vit? Har sen tidigare den Tanger från ellos, den gråa varianten och den är ju mera creme än vit. Är det samma?
Tacksam för svar

Svar: Hej! Jag tycker att denna är mer vit än créme! Älskar den 😍
Emily Slotte

Johanna:

Så mys!
Jag har precis samma älsk-längtan till hösten när det gäller det du skriver; goda, VARMA middagar, rödtjut, tända ljus och härligt sällskap! Man kan inte få nog!
Vad är det för perfekt grå färg ni har på väggarna i matrummet?
Kram Johanna

Svar: Men eller hur!! Den är 1500N 🙌🏻 verkligen helt perfekt ljusgrå! 😘
Emily Slotte

Johanna:

Tusen tack!
Är det Nordsjö? :)

Svar: De är en NCS kod så den kan du ta med till alla färghandlare så blandar dom ihop! Tips är att ta matt färg :)
Emily Slotte

Anonym:

Vart kommer stolarna ifrån?😍

Sandra:

HERREGUD SÅ FINA INLÄGG DU GÖR!! Vill bra mysa ner mig i erat hus, så vackert!!!!!

Sara:

Vilken urmysigt tröja mannen har på sig! Får man fråga vart den är köpt?

Kommentera inlägget här: