Klocka från DW.

 

Jag bär konstigt nog sällan smycken. Jag kan kära ner mig i ett halsband eller armband som jag sen använder väldigt intensivt men sen ingenting igen. Nu för tiden sitter de ju en ring på mitt vänstra ringfinger men de är oftast allt. 


För ett par veckor sedan fick jag hem en klocka från Daniel Wellingtons Classic kollektion. Dessa klockorna är stilrena, enkla och riktigt snygga i all sin enkelhet. Som sagt, jag som inte är en smyckesmänniska tycker att den här godingen passar utmärkt på handleden utan att den tar över. En klocka är ju något man kan använda år efter år utan att den går ur modet så denna ser ja som en bra investering till min skrala skara av accessoarer.

Just nu får du 15% med koden "EMSLOO" på danielwellington.se . In med er och kika vettja, de finns mängder av fina färger och former för både dam och herr.

Fanny:

Dom är så snygga!

Lena:

Så otroligt fin klocka! :)

Kommentera inlägget här: