Bröllopsplaner!

I somras förlovad vi oss äntligen efter 10 år tillsammans! Så underbart härlig och romantiskt så jag får gåshud bara av att tänka på den dagen då C gick ner på knä i en liten båten i Köpenhamn. Jösses alltså!

I de avseendet att vi vill gifta oss inom ett år efter förlovning så är vi väldigt traditionella. Vi har planerat att bröllopet ska ske sommaren 2017 men allt annat är egentligen frågetecken. Var, hur osv osv! Jag vill gifta mig helt otraditionellt mitt på en äng någonstans nära vårt hus med efterföljande fest i en fin lada eller ett gammalt hus. C å andra sidan vill gifta sig i kyrkan med festen på någon härlig herrgård. Ja ni hör ju! Att vi ska mötas och få till detta känns som en stor utmaning, dock en väldigt rolig sådan!

Jag har börjat fila på detaljer, gå in i färger och former och min Pinterest mapp "wedding" svämmar över med bröllopsbilder. Här över ser ni ett axplock.

Så kära läsare, har ni tips på lokaler, mat, fotograf etc så hit me! Vi är idel öra och kanske vi kan hitta någonting att enas om - utom att vi ska gifta oss då!

Juliasbullar:

Men åh va spännande! Noll tips på ställen MEN en kompis kompis filmar bröllop, kolla @barkenbom på instagram. Magiskt! Och fotograf @dayfotografi ! Tips!

Anonym:

Ida Björkman, Björkman foto ✌🏼️

erikasblogg.se:

Åå så roligt! Svårt att komma helt överens så kanske lättare om ni får välja nåt tillsammans? T ex att en väljer plats för vigseln och en väljer festplats, typ. Kram och all lycka till er!

Anonym:

@therese_winberg på instagram -fotograf och jag tror hon kan fånga känslan du verkar vilja gilla med tanke på dina pins:) Kolla in henne. Hon är en vän till en vän. Mysigt med bröllopsplaner! Kram

Matilda Wickström:

Karin Lundin är en fantastisk fotograf som tog våra bröllopsfoton, hon är helt fantastisk. Kolla in hennes hemsida!

Anonym:

Gisela Ackerup är helt otrolig. Kolla @giselasglimtar eller om det var hennes privata kanske. Kan kolla. Taggar dig på insta //baravickan

Anonym:

Behöver ni lite hjälp med planeringen eller bara någon som håller i trådarna på plats under bröllopsdagen så hjälper jag gärna till. :) www.esbwedding.com

Anonym:

Behöver ni hjälp med planeringen eller bara någon som håller i trådarna på plats under bröllopsdagen hjälper jag gärna till. :) www.esbwedding.com

Kommentera inlägget här: