Vinn dukning!

Fredag, vilken underbar känsla efter ännu en vecka med sjukdomar. Nu är vi på bättringsvägen och jag och Lisa har pysslat med att klä in mina nya ljuskronor i eucalyptus och provdukat inför jul. Ikväll kommer mina småsystrar på middag.

De är så otroligt härligt att ha den här rymden i den här delen av huset och kunna hänga upp kronor i taket. Jag har höjt dem en halv meter till för att skapa mer luft och de blev till och med ännu bättre!

Vet ni! Just precis nu startade jag en tävling i samarbete med Ellos på Instagram där du har chans att vinna en dukningen till ett värde av 8.000 kr! Skynda in till emsloo och följ reglerna för att kamma hem vinsten.

Anonym:

Vart är ljuskronorna ifrån?

Anonym:

Så fina ljuskronor! Vart köper jag dom?😍

Marielle Winkler:

Såååå underbart fint! Och jag är självklart med och tävlar :) Undrar vart dina stolar kommer ifrån? Kramar <3

Karin Boo Wiklander:

Vilket fantastiskt hus ni måste ha Emily! En takhöjd man bara kan drömma om. Så fina ljuskronor. Kram!

Anonym:

Undrar oxå vart de ljuvliga ljuskronorna är ifrån?

Anna:

När dras vinnaren? :-)

Svar: Den är dragen och står på Instagram 😃
Emily Slotte

Anonym:

Måste bara fråga som också har ett större matbord- vart har du köpt linneduken? I den sizen? Är det Himla? 👌🏼 Kram och god jul!

Svar: Exakt, de är Himla 🙌🏻
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: