Sovhörna.


Idag är de mulet ute för första gången sen vi flyttade till hus. Detta betyder att jag (äntligen) kan motivera mig själv att fixa lite inne. Visserligen så har jag målat om köket i tre dagar men de har varvats med att sitta på altanen och plantera i rabatterna.

Som ja skrivit tidigare så är Blakes rum minst tre gånger så stort som hans lilla vrå han hade i lägenheten. Jag tänkte lägga upp hans rum i olika "zoner" så de inte blir för rörigt. Här ser ni hans sovhörna. Han sover visserligen inte här ännu men vi myser och läser böcker och förbereder så smått för den dagen då han är redo för eget rum och stor säng.

Sängen har jag fårt flera frågor om och den är ett blocketfynd som jag gett liv med ny färg. Blakes väggar är målade med Nordsjös Easy2clean färg och koden hittar du längre ner i bloggen. Den nya postern "to the moon" och vimpeln hittar du hos Wiho, älsk på hela nya kollektionen!
Kategori: Allmänt Taggar: Garbo & Friends, Kidsroom, barnerom, barnrum, wiho design;
Veronica Wallgren:

Åh vad fint!

mittlivkreativ.se:

så fint!

Anonym:

Så fint!!

ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser urgosigt ut :D :D

Erica:

Var har du köpt posterlisten/hängaren?

Svar: Den kommer från Panduro 👌🏻
Emily Slotte

Jessica Högberg:

Så himla fint!

Sofid:

Så himla fint! Va är det för färg du målat sängen med? :-) Kram

Svar: Tack! Den heter Industri! Så fin grå 👌🏻
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: