Färg.

Efter att vi släppt av Engla i skolan imorse så åkte jag och Blake till Nordsjö för att spåna färg till huset. 

Nu blev de färg till trappan i gamla delen av huset, kontoret, hallen och loftet. Även om tanken var att inte hets-måla hela huset så kan jag inte hålla mig. Färg är ett så otroligt enkelt sätt att förändra hemma och fräscha upp. För att inte tala om hur kul de faktiskt är att måla! 

Idag hann jag nästan klart i hallen. Där blir de en grå färg som går lite åt blått, väldigt fint! Jag ska visar er när de är klart. Nu går funderingar till hur vi ska inreda, jag tycker alltid att hallen är lite klurig.
Kategori: Allmänt Taggar: måla, nordsjö färg;
ajlimullersandvik.blogg.se:

Färg är verkligen underbart :D :D

Anonym:

Går Engla kvar i skolan där ni bodde förut? :)

Svar: Ja precis! Hon byter efter sommarlovet, en mer naturlig övergång kände vi.
Emily Slotte

Sandra:

Åh spännande, dela gärna med dig av hallen sen! Håller med om att det är svårt att få bra förvaring till barnen med alla saker utan att det tar upp all plats 😳😘

Anna:

Bor hon hos er på heltid? :)

Svar: Engla är hos sin pappa varannan helg ☺️
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: