Monday favourites.

De här favoriterna blev tisdags favoriter istället för måndag.
 
De här två tvålarna kommer från H&Ms nya beauty serie. Ha ni sett den? De finns flera linjer och allt från kosmitik till hudvård. Förpackaningarna är riktigt snygga och som ni vet är det oftast den jag faller för först. De här fick jag i födelsedagspresent och de doftar ljuvligt.
En annan favorit som inte är så ny är den här kudden i linne från Ellos. Jag ÄLSKAR allt i linne och vårt senaste tillskott är faktiskt underlakan i linne som jag verkligen kan rekomender! Galet sköna.
 
Tips är att Ellos har 20% på allt linne så som dukar, kuddar, lakan, servetter mm, inkl min favorit Himla.
Ange koden: 335445 och klicka HÄR så kommer du direkt till de produkterna de gäller. Jag har klickat hem flera sådana här knytkuddar, lakan och servetter.

Sist men verkligen inte minst är den här fina marmor knoppen från Garbo & Friends. Vi har redan tre stycken i hallen men jag tänkte att en fjärde var ett måste! Jag tror den kommer få plats i sovrummet.
Kommentera inlägget här: