Monday Favourites.

Efter en födelsedagshelg och massor av fina presenter så är den här veckans favoriter rätt givna.
 
Jag är sämst på att köpa kläder och har varit de ända sen jag blev gravid med B. Innan unnade jag mig, visste vad jag gillade osv. Nu är jag helt tom när de kommer till kläder och min kostym består av svarta jeans och grå tröja - uteslutande! Att få en uppdatering i form utav en galet mjuk Filippa K tröja till den grå tröjgarderoben var verkligen efterlängtat!

I övrigt fick jag en hel del härliga krämer, tvålar och ljus. Även en behövlig ansiktsbehandling ska bokas in! De här ljuset doftar magiskt och handkrämer får alla tummar upp. Bägge hittar du hos & Other Stories. Den lilla boken att skriva notes i var bara så fin att ja inte kunde låta bli. Mini present till mig själv.
Paulina:

Så fint ljuset var!! :) Stilrent!

Kommentera inlägget här: