Regn & rusk.

Idag har regnet stått som spön i backen och jag och Blake har strejkat från att gå ut. Kanske mest jag då B stått mest vid dörren och kastat längtande blickar mot trädgården. Vi har lekt med bilar, läst böcker och provat nya Minimocksen.

Nu på eftermiddagen kom Hollie och Anna till vår räddning. Vi hängde, drack kaffe och planerade en spaweekend, bara vi. Åh jag längtar redan fast vi inte ens bokat något!
Anonym:

Åhh vilket fin hem du har!!

Frida:

Åh så fint du har det! Bordet är ju underbart, hur har du gjort det? För jag gissar att det inte är så enkelt att det får att köpa någonstans 😆

Svar: Åh tack! Nej de är min sambo som har byggt de med hjälp av super gamla träplankor som fanns i ett vedskjul vid vårt hus. 😘
Emily Slotte

Malin:

Jättefint vad är det för färg på väggarna? :)

Svar: Vilken vägg tänkte du på?
Emily Slotte

Robert:

Jättefina bilder! Är ditt hem så färglöst även i verkligheten? 😃 Jag menar ett barn får ju inte sällan färgglada kläder, leksaker och nallar av tex släktingar. Eller ligger allt sånt gömt i lådorna under fotografering? Lite nyfiken på ditt svar... 😃

Svar: Haha! Rolig fråga. OM de finns färgglada saker 😂 överallt! Jösses! Tur att vi har bra med garderober och förvaring 😉 Allt får inte vara med på bild tyvärr, hehe.
Emily Slotte

Sandra K:

Vilket super fint bord!

Ellinor:

Vart har du köpt de underbara stolarna ? 😍 Letat som en tok men hittar ej 😞 Super tacksam för svar !

Ellinor:

Vart har du köpt de super fina stolarna ? 😍 Letat som en tok men hittar dem inte 😞 Super tacksam för svar !

Malin:

Väggen vid matbordet tänkte jag på :)

Svar: Ja ser inte riktigt om du hade en fråga om den väggen? Jag gissar att du undrar färgen och de är nordsjös easy2clean kod 1000N 👌🏻
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: