Rävleggings

IMG_8299.JPG

Jag gillar att klä båda min barn i leggings. Plaggen som är närmast huden ska vara mjuka, sköna och följsamma för att underlätta lek och rörelse i mitt tycke. Baby B äger inte ens ett par jeans.

Jag brukar matcha mönstrade leggings med enfärgade tröjor alternativt tröjor med enklare tryck. Dessa leggingsarna med små söta rävar är nya och kommer från Lilla Busfrö. Dessa har jag matchat med vit tröja och grå kofta än så länge.

Storleksmässigt så är de normala. Blake har 86 precis som i andra leggings han använder nu.

IMG_8298.JPG

____________________________________________________________________

Ni hittar dessa leggingsarna och mycket mer inne hos Lilla Busfrö.
Kategori: Emily Slotte Taggar: Garbo & Friends, Leggings med rävar, Lilla Busfrö, Minimocks, Mininook, barnkläder, leggings;
Anna:

Tycker verkligen att de är så kul med alla dessa nystartade små nätbutiker med fina kläder o saker. Men de senaste har ja sett att mycke av de som säljs oxå går att köpa precis lika på ex eBay o Aliexpress för en bråkdel av priset. Så även dom flesta leggingsen från denna sidan. Dom kostar 65kr där och 200kr här.. Kan ju vara så att dom köper från samma leverantör men priserna skiljer sig så mkt, inte bara här dock.

Kommentera inlägget här: