Pre-birthday party

IMG_7322 IMG_7321 IMG_7326 IMG_7323 IMG_7324På fredag smäller det, då blir Engla tvåsiffrigt!

Idag körde vi pre-birthday party för Engla hos min bästa vän Lisa som missar den stora dagen. Lisa hade gjort sommarlunch och bakat jordgubbstårta dagen till ära. Attans så smarrigt!

Vi satt ute och fikade och lyckades faktiskt ducka för regnet som hängde i tunga moln runt oss. Dock så var det en OMÖJLIGHET att tända ljusen på tårtan så det blev en tur in, tända & blåsa ljus, också ut igen. Så jäkla svennebanan!

Av Lisa fick fröken två efterlängtade Monster high dockor, vilken lycka! Lekandet har gått i ett sen paketet öppnades. Jag älskar de faktum att Engla fortfarande bygger med lego och leker med barbies. Barn ska vara barn, så länge det bara går. Amen.
Tant Trasslig:

Åh. Älskade Engla! Det är så himla roligt att följa henne! Hon var ju typ 3 år när jag började följa er .. :) Jag var gravid med Sanna och hon fyller sju..7!! den 10:juli... det är helt galet!! :)

Grattis underbara fina Engla!! Måtte din stora dag bli fylld av sång och glädje!! Många kramar från mig och Sanna!! <3 :)

www.hondjuret.se

Svar: Fina du - tack! Så roligt att du vill följa oss. Jätteroligt! Ja imorgon smäller det för Engla, hon är SÅ förväntansfull! Kram!
Emily

Emily:

De är SÅ tufft! Sen att de innebär att jag också blivit äldre … inte lika tufft ;)


Ja det där med instagram, facebook osv är någonting vi är stenhårda på. Min syster dotter och flera kompisar i klassen har det men vi står på oss. Det är ingenting för barn! Och barn är precis va dom är! Kul att höra att vi resonerar lika :)

Kommentera inlägget här: