Alex&Fred

IMG_0460Här om dagen var vi i Täby centrum och kikade runt, som resten av alla stockholmare som var på hemmaplan kan ja lova.

Det blev inte alls mycket till shopping. Butikerna svämmar över av rea just nu och jag är mest sugen på höstkläder. Vädret lär spela in lite där kan jag tro. Jag har liksom lämnat den här "sommaren" redan.

Hur som helst så blev det ett köp. Inne på Wilma Winter fanns de lite godbitar på rea! De har ju ALLT till barn. Kläder, inredning, nappar, nappflaskor you name it. Det blev ett små rutigt örngott från Alex & Fred för min del iaf.

1IMG_0467Jag har ju en förkärlek för bäddset och filtar, de är min last i livet. Jag var riktigt sugen på ett helt bäddset i den här små grå rutiga eller i den mintgröna men fick nöja mig så här nu (okej, min sambo var med så ja var tvungen att hejda mig).

Ni hittar hela Alex & Fred's utbud på deras hemsida här. Åh tänk er att ha detta i sin egna säng, mjukt som attans är de!
Kategori: Emily Slotte Taggar: Alex & Fred, Bedding, Wilma Winter, örngott;
Kommentera inlägget här: