Babyshower

babyshowerSURPRISE!

Herregud alltså. Igår höll vattnet på att gå och en bebis höll nästan på att förlösas på hallmattan. Nej då, riktigt så illa var de såklart inte. Dock så har jag nog aldrig blivit så totalt blåst av vänner och familj som jag blev igår.

Efter att min sambo slutat jobbet så begav vi oss och skulle inhandla bland annat färg till den nya lägenheten. De var bestämt sen helgen och inget konstigt med de, även om jag blev lite fundersam över sambons entusiasm över att strosa på Bauhaus en onsdag. Det hör inte till vanligheterna!

Väl iväg och igång med inhandlingen så började min sambo få bråttom hem. Det var den ena ursäkten efter den andra och tillslut så packade vi iaf in oss i bilen och åkt hem. Planen var att snabbt lasta av lite grejer för att sen åka vidare och köpa middag.

Nähä då! När jag låst upp dörren så är hela vardagsrummet utsmyckat i diverse blå ballonger och girlanger och i hallen står en drös av mina närmaste vänner och familj med kameror i högsta hugg (nej de bilderna får ni inte se, jag ser så totalt chockad ut, haha).

Så ja, kvällen blev inte alls som tänkt! Den blev helt underbar med galet god mat, härligt umgänge, presenter (!?) och diverse lekar. SOM jag uppskattar den här kvällen och jag kommer leva på den ett bra tag framöver.

Tack alla fina som kom, och även tack till er som inte kunde komma - ni fanns med i tanken ♥
Kategori: Emily Slotte Taggar: babyboy, babyshower, gravid, gravid blogg, gravidblogg, gravidmage, pregnant, vecka 36;
Jeannine:

Lyckad kväll <3

Kommentera inlägget här: