Badrumsinspo.

I vinter är tanken att vi ska renovera vårt badrum. Vi tar allting i små steg när de gäller att fixa med de stora sakerna i huset men de är så skönt att de går framåt.

Inatt sov vi hos en kompis till mig i stan. Hon har världens absolut finaste badrum och jag blev så inspirerad och har gått nuts på Pinterest och börjat planera i huvudet. Vi ska verkligen släppa en handgranat och börja från noll där inne. Vi ska sätta in badkar och även försöka få plats med en duschhörna. Sen är de ju de tråkiga som varmvattenberedaren, tvättmaskin och torktumlare som också måste få plats. De kommer få byggas in på något sett och döljas.

Eftersom vi bor ute på landet i ett klassiskt rött hus med vita knutar så ska vi försöka renovera varsamt. De marmor dränkta badrum som min kompis har skulle helt enkelt inte passa här, hur mycket jag än önskar det. Hur som helst så har vi bokat in hantverkare som ska komma och kika i veckan, jag är så spänd!

Sara Helgesson:

Upptäckte just att det har blivit nåt knas med Bloglovin o att inga av dina inlägg har dykt upp där sen 19:e augusti!! :O Har med andra ord massor att ta igen, men irriterande att inte Bloglovin vill läsa in din blogg... :(

Svar: Åh nej är de sant .. Så tråkigt! Ska försöka kolla upp det! 😘
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: