Uteplats.


Att ha lyxen att få vara mammaledig den här årstiden är verkligen magiskt! Dagar som denna vill jag inte göra annat än vara ute och hänga på altanen, plantera och sola. Idag har Lisa hängt med mig och B och vi har gjort just detta.

Vi hade en tanke på att bygga en bänk att ha under våra fönster på altanen men Lisa kom på en annan briljant idé! Vi tog några pallar som fanns på gården, en madrass, ett linnetyg, några kuddar och blommor och vips så har vi blivit med världens skönaste uteplats! Det kostade oss inte en krona! Hur fint?
Kategori: Allmänt Taggar: DIY uteplats, altan, ellos home, uteplats inspiration, uteplats pallar;
Bea:

Var är dom snygga krukorna ifrån?

Svar: Den grå och stora terrakotta är från Blomsterlandet och den lilla från Ellos 😍
Emily Slotte

mittlivkreativ.se:

Härliga bilder!

Christina:

Vad fint! Nu börjar ju värmen komma tillbaka så man längtar att få komma hem efter jobbet och sätta sig ute en stund. Men i framtiden så ska jag kunna ha så när jag vill har jag tänkt :)

Anonym:

Ah men så snyggt! Hatar lastpallar men du fick verkligen till det! /baravickan

Therese:

Väldigt vackert i all sin enkelhet!:)

JUNITJEJ:

Så fint man kan göra!

corneliaeriksson.blogg.se:

Åhh så fint! Så himla underbart :)

Frida:

Tack för bra tips:)

Pia:

Men åh, så otroligt fint!! <3

Camilla Cecilia:

Så fin uteplass dere har! <3 :D
Har forresten konkurranse på bloggen min nå, om du er interessert :D Innlegget ligger øverst på bloggen.
Håper du får en fortsatt fin søndag! :) <3

Linda:

Så galet fint det blev!! :)

Kommentera inlägget här: