Vi har blivit husägare!


Det här är så sanslöst galet så de inte är klokt! Vi har köpt hus!

För en vecka sedan var vi tok pepp på ett hus som vi senare också budade på. Huset hade en galet stor tomt och huset hade potential även om det var galet mycket att fixa. Hur som så blev det inte det huset och någonstans i backspegeln kan ja säga att de var meningen.

På kvällen efter vårt sista bud och vi blivit överbjudna så smsar min sambos mamma mig det här huset. Det perfekta huset! Utgångspriset var det samma som de vi max ville ge för de andra så ja bokade in en visning asap. Jag blir så stressad av sådant här!

Idag har vi skrivit kontrakt på typ världens finaste hus! Det innebär ett byte av kommun, skola och ja allt men de känns verkligen SÅ rätt. Det här är precis det vi vill nu och jag känner mig pirrig och förväntansfull för vad som komma skall. 
Fairyland surprises:

Så härligt!
GRATTIS!

Veronica Wallgren:

Åh vad roligt och spännande! Stort grattis!

Sara:

WOHOO! Stort grattis!! :D

Julia:

Men va roligt! STORT grattis till er, coolt!

Felicia:

Stort grattis! :)

josephine Asplund:

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Annika:

Åh vad roligt! :D Grattis! Har sett det där huset på hemnet och det är verkligen jättefint =)

Kommentera inlägget här: