Soon to be one

1

Om 2 veckor fyller Blake 1 år. 

Tiden har verkligen rusat fram till denna dag. Jag och C satt och pratade om hur B gått från den lilla späda bebisen till en liten kille som kastar saker och är överallt, så snabbt. Vad hände?

Hur som så blir B snart 1 år. Vad önskar man sig till en ett åring? Vad köper man till en som firar sin första födelsedag?

Jag har ingen aning och jag gjorde mitt första köp inför dagen D idag. En kanin rån OYOY att hänga i Blake's rum. Jag tror de kommer passa fint inne hos honom och han kommer beundra den med sina stora blå.

___________________________________________________________________________

Jag beställde kaninen hos nordicdesignstore.se som har galna priser i sin webshop nu!
Kategori: Emily Slotte Taggar: Nordicdesignstore, OYOY kanin, ett års present;
Kommentera inlägget här: