Feathers

IMG_0404Nya lampan till baby B's mini krypin.

Minns ni att jag sökte inspiration och tips på lampa till Blakes rum precis innan vi flyttade? Då fick jag tips om just denna från Vita. Jag fastande inte direkt men nu när jag har påbörjat en liten makeover där inne så blev de att klicka hem denna godingen.

1

 

IMG_0400Idag har jag påbörjat projektet flytta-Blake-till-eget-rum. De resulterade i att lampan åkte upp och här över ser ni en sneak peek. Resterande bit av rummet är fullt kaos så visar lampan tydligare sen, de får duga så här så länge.

Eftersom B's rum inte är de största så tog jag lampan i 45 cm. Väldigt lagom i ett barnrum måste jag säga. Jag tyckte de var smått omöjligt att se hur stora de olika storlekarna var på bild. Hur som, visar mer sen.

Ni hittar lampan här.
Kategori: Emily Slotte Taggar: Jollyroom, Lampa, Vita, Vita EOS lampa, jollyroom.se;
johanna:

Tjusiga lampor, jag har också letat efter nåt sådant. Mycket fina!

http://www.newhome.se/Vita

Kommentera inlägget här: