Grå favoriter

Processed with VSCOcam with t1 presetJust nu är det verkligen ap-svårt att klä B rätt när vi är ute på vift. Är han för varm? Är han för kall? Är de återkommande frågorna jag ställer mig dagligen.

Ull är, hur som, det jag tycker är det absolut bästa att klä sitt (mitt) barn i. Den här dressen från H&M är i ull och passar perfekt att klä på som ett övre lager när det vankas tex bilturer. De blir aldrig fel med ull eftersom ull anpassar sig efter kropp och värme/kyla.

De här kläderna är våra absoluta ytterklädesfavoriter och åker på nästan dagligen (är vi utomhus en längre stund har vi en overall eller liknande över).

Filt från Marnelly, dress från H&M, mössa från Lindex och hemmastickade sockor av C mormor ♥
Kategori: Emily Slotte Taggar: Marnelly, babyboy, babyclothing, babykläder, babystuff, h&m baby, hm, instagram, ull, ytterkläder;
Jennifer:

Den grå ulldressen är så fin! Vi väntar på vår bebis som kommer i april och en sån skulle vara perfekt. Är det länge sen du hittade den på HM? Tack för en fin blogg! /Jennifer

Svar: Hej Jennifer och grattis till graviditeten :) Jag köpte den på H&M i höstas tyvärr. Kanske går att hitta på tex tradera eller bloppisar på instagram? Tack själv :) /Emily
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: