Rappnes

IMG_9951 IMG_9956I måndags mötte jag och B upp Lisa på Ulriksdals slottsträdgård för fika och mys.

Jag älskar att bara gå runt där, inspireras av blommorna, inredningen och de egendomliga växterna. Inte nog med allt det så har det även tulpaner för självplock så här års!

Nu står det en liten mini bukett med rosa, orangea och vita tulpaner på vårt matbord ♥

 
Kategori: Emily Slotte Taggar: joolz, mammablogg, rappnes, självplock tulpaner, tulpaner, ulriksdals slottsträdgård;
Malin:

Åh Rappnes!!! Bästa stället ;-)

Har nyligen hittat din blogg genom min tidigare kollega och din fina syster J. Så inspirerande blogg med fina bilder på fina ting! Är lite nyfiken på vad du tycker om din vagn? Jag är gravid med min "nr 3" nu och ska till att välja vagn. Har tidigare haft Bugaboo men är sugen på en Joolz, de är så himla fina! Dock lite skeptisk till den korta suffletten och lilla varukorgen... Har spanat lite på deras Geo men skulle uppskatta om du vill ge en liten sammanfattning på vad du tycker om vagnen!

STORT tack på förhand!

Svar: Hej Malin! Och grattis till bebis nr 3!! Jag ska absolut fixa ett inlägg om vagnen. Ska försöka få till det i veckan, håll utkik :)
Emily Slotte

Kommentera inlägget här: