Taklampa

taklampor

 

1. Örsjö Baklava tak ca 2475 kr (artilleriet)

2. Gärsnäs Pia lampa ca 5380 kr (svenssons)

3. Klong Liv lampa ca 5000 kr (klong)

När det kom till taklampa till B's rum så tog min inspiration slut! Jag har hakat upp mig på några riktiga dyrgripar som ligger utanför vår budget och kan verkligen inte hitta någon annan!

Jag fullkomligen ÄLSKAR Pia lampan och skulle verkligen kunna se den hos oss. Dock kanske inte i B's rum i första taget men något liknande, lite mindre, skulle passa perfekt!

Liv lampan kommer troligast att hamna inne hos Engla så de känns uteslutet att inhandla två. Och ja, Baklava känns helt enkelt för dyr. Tips någon? Taklampor verkar inte alls vara min gren när det kommer till inredning..
Kategori: Emily Slotte Taggar: artilleriet, baklava, gärsnäs, inredning, klong, lampor, liv lampa, pia lampa, taklampor, örsjö;
Cecilia:

Vita eos taklampa för 900 kr tycker jag är fin, både i barnrum och sovrum. Vi har den i vårt sovrum och den ger ett behagligt sken!

Kommentera inlägget här: